Sunday 6 March 2011

Dengan Lafaz Bismillah

Assalamualaikum wbt. Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah. Setinggi-tinggi syukur ke hadrat Ilahi kerana alhamdulillah hari ini berjaya juga blog ini diwujudkan setelah sekian lama mencuba-cuba. Aminn.. (^_^)

Boleh katakan ini merupakan percubaan yang keempat sebenarnya, kerana yang sebelum-sebelum ini semuanya sekadar dibuat tetapi tiada keberanian untuk publish. Kalau diikutkan tempoh, sudah 3 tahun bercita-cita untuk 'mempublishkan' blog ini, tapi belum ada rezeki dan kesempatan selama ini.

InsyaAllah di sini serba sedikit pengenalan tentang blog ini. Moga dengan redha Allah, diharapkan niat asal blog ini diwujudkan akan Allah pelihara sebaiknya. Blog ini cuba untuk saya jadikan sebagai wadah untuk saya menyampaikan semampu yang mungkin kepada sesiapa sahaja yang menyinggah ke sini dan membaca di sini.

Sebelum ini pernah juga saya berkarya, tetapi kerana diletakkan di web-web awam, maka tejadilah isu hilangnya "copyright". Bukan niat untuk menghalang perkongsian, cuma berharap ada sifat menghormati hak insan lain. Jadi diharapkan dengan adanya blog ini, isu ini tidak akan timbul lagi insyaAllah.

InsyaAllah juga dari semasa ke semasa, akan saya cuba juga serba sedikit untuk membawa anda untuk "melancong", tetapi hanya dengan gambar-gambar dan sedikit perkongsian yang saya rasakan menarik untuk anda InsyaAllah.


SALAM PERKENALAN

Setakat ini sahaja untuk info ringkas blog ini dari saya. Jika ada yang merasakan blog ini terlalu formal, bolehlah menegur saya dan kita santaikan sedikit insyaAllah kerana teguran yang baik itu membawa impak yang baik =) Wassalam.....
Bookmark and Share

1 comments:

ensem said...

xsangka ko terer tulis ayat² puitis..caya lah!haha
semoga niat murni ini dirahmati Allah..amin

Post a Comment